جغرافیائی انفارمیشن سسٹم (GIS)

December 3, 2020
Informative
36 0

Author: Jahangir Amir

جغرافیائی انفارمیشن سسٹم (GIS)
جغرافیائی انفارمیشن سسٹم (GIS) ایک کمپیوٹر سسٹم ہے جو زمین کی سطح پر عہدوں سے متعلق اعداد و شمار کو گرفت ، ذخیرہ کرنے ، جانچنے اور ظاہر کرنے کے لئے ہے۔ GIS ایک نقشے پر بہت سے مختلف قسم کے کوائف دکھا سکتا ہے ، جیسے کہ گلیوں ، عمارتوں اور پودوں کو۔
جغرافیائی انفارمیشن سسٹم (GIS) ڈیٹا اکٹھا کرنے ، ان کا انتظام کرنے اور تجزیہ کرنے کا ایک فریم ورک ہے۔ جغرافیہ کی سائنس میں جڑا ہوا ، GIS متعدد اقسام کے ڈیٹا کو مربوط کرتا ہے۔ یہ مقامی محل وقوع کا تجزیہ کرتا ہے اور نقشوں اور 3D مناظر کا استعمال کرتے ہوئے معلومات کی پرتوں کو تصورات میں ترتیب دیتا ہے۔
ورکنگ GIS میں پانچ کلیدی اجزاء شامل ہوتے ہیں: ہارڈ ویئر ، سافٹ ویئر ، ڈیٹا ، لوگ اور طریقے۔ ہارڈ ویئر وہ کمپیوٹر ہے جس پر GIS چلتا ہے۔ آج ، GIS سافٹ ویئر کھڑے ہارڈویئر اقسام کی ایک وسیع رینج پر چلتا ہے ، مرکزی کمپیوٹر کے سرور سے لے کر ڈیسک ٹاپ کمپیوٹرز تک جو اکیلے یا نیٹ ورک کنفیگریشنوں میں استعمال ہوتا ہے۔
تین جغرافیائی اشیاء ایک عام GIS کے ذریعہ استعمال ہوتے ہیں۔
مقامی اشیاء کے تین عناصر پوائنٹس ، لائنز ، اور کثیرالاضلاع (علاقے) ہیں۔ جی آئی ایس ان تینوں جغرافیائی اشیاء کی نمائندگی کرنے کے لئے نقاط کا استعمال کرتی ہے۔ ان تینوں اشیا کے مجموعے کسی جغرافیائی وجود یا جغرافیائی وجود کی صفات کی نمائندگی کرنے کے اہل ہیں۔
 
GIS ایپلی کیشنز (یا GIS ایپس) کمپیوٹر پر مبنی ٹولز ہیں جو صارف کو انٹرایکٹو سوالات (صارف کی تخلیق کردہ تلاشیں) تخلیق کرنے ، مقامی اور غیر مقامی اعداد و شمار کو اسٹور اور ترمیم کرنے ، مقامی انفارمیشن آؤٹ پٹ کا تجزیہ کرنے اور ان کارروائیوں کے نتائج کو ضعف سے شیئر کرنے کی سہولت دیتی ہیں۔ نقشے کے بطور پیش کرکے۔
جی آئی ایس ڈیٹا کی تین اقسام ہیں مقامی ، وصف ، میٹا ڈیٹا
ویکٹر کا ڈیٹا۔ …
راسٹر یا گرڈ کے اعداد و شمار (نمبروں کی میٹرکس جو بیان کررہے ہیں جیسے بلندی ، آبادی ، جڑی بوٹیوں کے استعمال وغیرہ)
تصاویر یا تصاویر جیسے ریموٹ سینسنگ ڈیٹا یا نقشہ جات یا دیگر تصاویر کا اسکین۔
GIS ٹیکنالوجی کے 10 فوائد
سرکاری عہدیداروں کا بہتر فیصلہ۔
بادل کے ذریعے فوری تعاون۔
فیصلہ سازی کو بہتر بنانے کے پیچیدہ ڈیٹا۔
شہریوں کی شمولیت کے لئے بہتر شفافیت۔
کسی کمیونٹی میں خطرے سے کم یا کم خدمات انجام دینے والی آبادیوں کی شناخت کریں۔
وسائل کی مختص اور منصوبہ بندی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat
1
Hello,
How can I help you?