بچوں کی ترقی کی بنیادی باتیں

November 28, 2020
Informative
39 0
بچوں کی ترقی کی بنیادی باتیں
صحت مند ترقی
بچے کی زندگی کے ابتدائی سال اس کی صحت اور نشوونما کے لئے بہت اہم ہیں۔ صحت مند نشوونما کا مطلب یہ ہے کہ صحت کی دیکھ بھال کی خصوصی ضرورتوں سمیت تمام صلاحیتوں کے بچے ، جہاں معاشرتی ، جذباتی اور تعلیمی ضروریات پوری ہوسکتے ہیں ، وہ بڑے ہوسکتے ہیں۔ ایک محفوظ اور پیارا گھر بننا اور کنبہ کے ساتھ وقت گزارنا کھیلنا ، گانے ، پڑھنا اور گفتگو کرنا  بہت ضروری ہیں۔ مناسب تغذیہ ، ورزش اور نیند بھی بڑا فرق پیدا کرسکتی ہے۔
والدین کے موثر طریقے
والدین بہت سی مختلف شکلیں لیتے ہیں۔ تاہم ، والدین کے کچھ مثبت طریقے متنوع خاندانوں میں اور مختلف ترتیبات میں اچھ کام کرتے ہیں جب یہ دیکھ بھال کرتے ہیں کہ بچوں کو خوشحال اور صحتمند رہنے اور اچھی طرح سے ترقی اور نشوونما کی ضرورت ہے۔ حالیہ رپورٹ میں سائنسی اشاعتوں میں موجود شواہد پر غور کیا گیا ہے کہ اس سے کیا کام ہوتا ہے ، اور ان اہم طریقوں سے پتہ چلا ہے کہ والدین اپنے بچے کی صحت مند نشونما کی تائید کرسکتے ہیں:
 ایک متوقع انداز میں بچوں کو جواب دینا
 گرم جوشی اور حساسیت کا مظاہرہ کرنا
 معمولات اور گھریلو اصول
 کتابیں بانٹنا اور بچوں کے ساتھ گفتگو کرنا
 صحت اور حفاظت کا تعاون کرنا
 سختی کے بغیر مناسب نظم و ضبط کا استعمال کرنا
والدین جو ان طریقوں کو استعمال کرتے ہیں وہ اپنے بچے کو صحت مند رہنے ، سلامت رہنے اور بہت سارے شعبوں — جذباتی ، طرز عمل ، علمی اور معاشرے میں کامیاب ہونے میں مدد فراہم کرسکتے ہیں۔
ترقیاتی سنگ میل
پہلا قدم اٹھانا ، پہلی بار مسکراتے ہوئے ، اور “الوداع” لہرانا جیسی ہنر کو ترقیاتی سنگ میل کہا جاتا ہے۔ بچے کس طرح کھیلتے ہیں ، سیکھتے ہیں ، بولتے ہیں ، برتاؤ کرتے ہیں اور چلتے ہیں اس کی علامت طے کرتے ہیں (مثال کے طور پر ، رینگنا اور چلنا)۔
بچے اپنی رفتار سے ترقی کرتے ہیں ، لہذا یہ بتانا ناممکن ہے کہ بچہ کب مہارت حاصل کرے گا۔ تاہم ، ترقیاتی سنگ میل ایک تبدیلی کے بارے میں عام خیال دیتے ہیں جس کی توقع بچے کے بڑے ہونے کے ساتھ ہی کرتے ہیں۔
والدین کی حیثیت سے ، آپ اپنے بچے کو بہتر جانتے ہیں۔ اگر آپ کا بچہ اپنی عمر کی سنگ میل کو پورا نہیں کررہا ہے ، یا اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کے بچے کی نشوونما میں کوئی پریشانی ہوسکتی ہے تو اپنے بچے کے ڈاکٹر سے بات کریں اور اپنے خدشات شیئر کریں۔ انتظار نہ کرو
ترقیاتی نگرانی اور اسکریننگ
والدین ، ​​دادا دادی ، بچپن کے ابتدائی فراہم کنندگان اور دیگر نگہداشت کرنے والے ترقیاتی نگرانی میں حصہ لے سکتے ہیں ، جو یہ مشاہدہ کرتا ہے کہ آپ کا بچہ وقت کے ساتھ کس طرح بڑھتا اور تبدیل ہوتا ہے اور آیا آپ کا بچہ کھیلنے ، سیکھنے ، بولنے ، سلوک کرنے اور چلنے کے مخصوص ترقیاتی سنگ میل کو پورا کرتا ہے۔
ترقیاتی اسکریننگ اس پر گہری نظر ڈالتی ہے کہ آپ کا بچہ کس طرح ترقی کر رہا ہے۔ کھوئے ہوئے سنگ میل کسی پریشانی کی علامت ہوسکتے ہیں ، لہذا جب آپ اپنے بچے کو اچھ  دورے پر جاتے ہیں تو ، ڈاکٹر ، نرس ، یا کوئی اور ماہر آپ کے بچے کو مختصر ٹیسٹ دے سکتا ہے ، یا آپ اپنے بچے کے بارے میں سوالنامہ مکمل کریں گے۔
اگر اسکریننگ ٹول تشویش کے ایک پہلو کی نشاندہی کرتا ہے تو ، باقاعدہ ترقیاتی تشخیص کی ضرورت ہوسکتی ہے ، جہاں تربیت یافتہ ماہر بچے کی نشوونما پر گہرائی سے نظر ڈالتا ہے۔
اگر کسی بچے کی نشوونما میں تاخیر ہوتی ہے تو ، جلد از جلد مدد لینا ضروری ہے۔ جب ترقیاتی تاخیر جلد نہیں مل پاتی
ہے تو ، بچوں کو معاشرتی اور تعلیمی ترتیبات میں اچھی مددحاصل کرنے کا انتظار کرنا چاہئے۔
اگر آپ کا تعلق ہے
اگر آپ کا بچہ اپنی عمر کی سنگ میل کو پورا نہیں کررہا ہے ، یا آپ اپنے بچے کی نشوونما کے بارے میں فکر مند ہیں تو اپنے بچے کے ڈاکٹر سے بات کریں اور اپنے خدشات شیئر کریں۔ انتظار نہ کرو!

By: Jahangir Amir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat
1
Hello,
How can I help you?